Virtuálna propagácia regiónu Tatry Spiš Pieniny prostredníctvom internetu.

Oblastná organizácia cestovného ruchu Tatry-Spiš-Pieniny sa prezentuje v roku 2021 aj prostredníctvom webovej stránky old.tatryspispieniny.sk a sociálnych sietí Facebook a Instagram, kde sú uverejňované informácie o atraktivitách a pozvánky na podujatia v okresoch Kežmarok a Levoča..

Webová stránka old.tatryspispieniny.sk bola zriadená v roku 2012. Je rozdelená do viacerých podstránok a návštevník na nej nájde informácie o možnostiach, ako tráviť dovolenku a voľný čas počas letnej sezóny, alebo v zime. Podstránky obsahujú členenie aj podľa miest a obcí, kde sa  ľahko vyhľadávajú informácie o historických pamiatkach a zaujímavostiach. Tipy na výlety, videá a fotografie uľahčujú návštevníkovi výber cieľa svojej dovolenky a výletov. Na úvodnej stránke sa nachádzajú aj aktuality  a pozvánky na podujatia. Od začiatku roka  do  31. júla 2021 ju navštívilo  stránku TSP  12 728 návštevníkov.

 

Facebooková stránka Tatry-Spiš-Pieniny a stránka na Instagrame boli založené v roku 2014.

Facebooková stránka má Tatry Spiš Pieniny má viac ako 25 400 fanúšikov.

Od začiatku kalendárneho roka 2021 do  31. júla 2021 bolo uverejnených na facebookovej stránke viac ako 300 príspevkov. Príspevky videlo v priemere mesačne od 248 tis – 378 tis užívateľov.

Skupina na Facebooku Tatry Spiš Pieniny má  2168 členov, ktorí ju oboghacujú svojimi príspevkami a komentármi.

Na základe komentárov, príspevkov a „likov“ môžeme lepšie spoznávať spokojnosť, potreby a požiadavky našich návštevníkov, prípadne riešiť nedostatky.

K aktívnej komunikácii s fanúšikmi prispieva aj organizovanie súťaži. V mesiaci apríl 2021 prebehla súťaž o darčekové predmety.

OOCR TSP má zriadený aj profil na Instagrame, na ktorej sa nachádza k 31.7. 2021 celkom 700 príspevkov. Stránka má 5953 sledovateľov (fanúšikov), ktorí sa zameriavajú na sledovanie pekných fotografických záberov z regiónu.

Oblastná organizácia cestovného ruchu Tatry-Spiš-Pieniny požiadala v roku 2021 o finančné prostriedky na aktívnu komunikáciu prostredníctvom sociálnych sietí Ministerstvo dopravy a výstavy Slovenskej republiky, ktoré ju podporilo sumou vo výške 5040 €.